Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Sunday, June 12, 2011

ANDAI AKU INI JUTAWAN .. BLOGGER


Salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Hari ini nak join segmen bro Ben pulak.  Dah lama tak join mana-mana segmen dalam dunia blogger ni. Huhu..

Kalaulah saya seorang jutawan blogger, saya akan membantu rakan-rakan blogger lain untuk sama-sama menjadi jutawan macam saya.  Tapi tetap akan ada syaratnya iaitu kena usaha sendiri.  Saya hanya akan tunjukkan jalan yang betul.  Saya akan tunjukkan bagaimana cara saya buat supaya dorang dapat ikut.

Kenapa saya tak bagi je supaya dorang boleh jadi jutawan?  Kalau benda tu senang dapat, senanglah benda tu hilang.  Benda senang dapat ni takkan dihargai sebab tiada usaha yang dibuat.  Tapi kalau benda itu kita dapat secara bersusah payah dan berusaha, kita akan hargai dan ia Insya Allah kekal.

Pada masa yang sama, kalau saya jadi jutawan blogger, saya akan buat giveaway kepada blogger-blogger yang layak.  Macam mana saya nak tahu dorang layak ke tak?  Saya akan bagi tugasan dan tengok effort dorang.  Kalau dorang berusaha, pasti saya akan beri ganjaran.

Tak dilupakan juga, saya akan tunjukkan betapa bestnya berblogging di dunia blog ini kepada bukan blogger.  Kerana lagi ramai yang memeriahkan dunia blog ini, lagi syok.

Itulah apa yang saya rasa nak buat kalau saya jadi jutawan blogger. Huhu..

Kalau korang join gak, klik SINI.
Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

20 comments:

  1. datang bertandang memenuhi jemputan :)

    kamo pun bagus gak..truskan ye!

    datang la selalo ke double a ye..

    http://amy467.blogspot.com/2011/06/betul-ke-blogger-ni-pandai-kreatipanda.html

    ReplyDelete
  2. ha...bagus2...usaha yg murni..ok, singgah balas di sini...

    ReplyDelete
  3. semoga angan2 menjadi kenyataan..=)..amin..

    ReplyDelete
  4. dtg lawat2 sini membawa senarai nama

    http://www.my-shopping2u.com/2011/06/senarai-segmen-andai-aku-ini-jutawan.html

    ReplyDelete
  5. seronokSERONOK .
    :D

    ReplyDelete
  6. follower ke 382
    angan2 yang best...hehehee

    jom baca angan2 Mas!
    http://www.massaari.com/2011/06/andai-aku-ini-jutawan-blogger.html

    ReplyDelete
  7. wahhh ade ganjaran

    kalau gni nk la

    ReplyDelete
  8. yang ni baik,nak orang lain pun ikot jadi jutawan gak eheh.sama sama la kita menjadi jutawan blogger,-=)amin

    ReplyDelete
  9. singgah sini pulak :)

    orang kata ,

    bersusah susah dulu bersenang senang kemudian .... ^^

    ReplyDelete
  10. wow... dah jd jutawan???? ajar laaaa kami..huhu.. sya budak baru belajar

    ReplyDelete
  11. ada giveaway gtao la..ahaks..haha
    admin pendambamawar.blogspot

    ReplyDelete
  12. Genk terjah sini..n folo
    Semoga impian menjadi kenyataan..
    Jom terjah blog genk pula n ikut bloglist genk ya…^_^

    ReplyDelete
  13. satu tindakan bijak ea. :D

    jom singgah dan bace:
    tangan yang memberi lebih mulia

    jom like page ni:
    Secret Propaganda

    ReplyDelete
  14. salam.singgah sini pulak.betul tu,kalau senang dapat sesuatu, kita takkan bljr menghargai

    ReplyDelete