Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Thursday, June 23, 2011

LIST SEGMEN SIMPLE : MY WISH ...


Salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Saya nak ucapkan terima kasih banyak-banyak kepada semua yang join segmen simple saya ni. Huhu... Saya buka segmen ni dalam pukul 7.26 malam sampai 11.59 malam ini. Dan sambutannya agak menggalakkan.

Ini senarai rakan-rakan blogger yang join:


Jom terjah sambil baca wish dorang. Kalau sudi, komen dan follow sekali blog dorang. Dapatlah korang kawan baru kan? Huhu... Saya pun sama, dapat kawan baru.

Harap korang suka segmen simple yang merapu ni. Saja buat, untuk santai minda korang. Huhu...

Wassalam.

-NASZ-

Sila Tekan Like Jika Suka

6 comments:

  1. yeayyy ! no 2 (:
    dah abis berjalan di semua blog :P

    ReplyDelete
  2. semua: thanx sudi join..saya buka segmen 4 jam lebih je..tak sangka dapat sambutan dekat 22 orang..huhu..

    ReplyDelete
  3. hahaaha saya yg paling last dan paling bnyk wish.. ehheheeh... jangan marah hah... (^_^)\/

    ReplyDelete
  4. second last.. nsib bek sempat.. hehe.. dh bace sume wish... mcm2 wish ade

    ReplyDelete
  5. selesai membaca semua wish...seronok2..nanti wat lagi segmen simple k...hehheh

    ReplyDelete