Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Sunday, June 26, 2011

SEMANGATLAH...JANGAN PUTUS ASA

Salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Selama saya berblogging, saya nampak ramai blogger yang kecundang (bahasa sastera lak..huhu). Blogger-blogger ni (termasuk saya sendiri) sebab tak ada idea nak update blog, malas nak update blog, sibuk dengan keje dan macam-macam lagi la. Saya pun sama gak. Huhu...

Bila kecundang dalam dunia blogging ni, sesetengah blogger cepat bangun balik. Sesetengah blogger tu ambil masa yang lama untuk bangun balik. Ada yang tak bangun-bangun terus.

Melalui pengamatan saya bila tengok blogger feymes macam abang Ben, saya yakin dia pun penah jatuh dan bangun semula. Sebab itu dia berjaya jadi blogger yang feymes sekarang.

Apa yang saya nak tekankan di sini, jangan mudah putus asa. Bersemangatlah. Kalau korang kecundang, bangun balik. Sampai bila korang nak kecundang? Bangun dan terus maju ke depan.

Betul tak?

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.2

Sila Tekan Like Jika Suka

6 comments:

  1. yer.. betul3..
    hehe.. macam la as nih..
    blogger baru.. saya budak baru belajar :)

    ReplyDelete
  2. betol tu.. perkara paling mematahkan semangat saia adalah bila wat entri, tiada owang komen. bkan nak harapkan orang komen, cuma..nak jugak dengar pendapat dowang..kan?

    ReplyDelete
  3. betul tu... jgn mudah putus asa...
    =) aslkn usaha mesti berjaya

    ReplyDelete
  4. betul2. sebelum ni saya macam takde mood nak update blog. but sekarang tengah mengumpul kekuatan balik. hehe :)

    ReplyDelete