Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Friday, June 17, 2011

SEGMEN DOMO MEGA : KEHIDUPAN DUNIAKU

Korang nak join, klik SINI.

Salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Kali ini nak join segmen Domo Mega.  Nak support blogger baru ni. Huhu..

Kisah Kehidupan Duniaku ... bermula ...

Nak tahu kisahnya? Dengarkanlah ceritaku ini ... Saya dilahirkan di Hospital Besar Kuala Lumpur pada 7hb April 1984. Anak sulung daripada 4 adik beradik. Belajar di Sekolah Kebangsaan Padang Tembak Satu KL pada mulanya sebelum pulang ke kampung ibu saya.  Saya sambung Darjah 2 di Sekolah Kebangsaan Sungai Bakap Pulau Pinang.  Saya belajar di sekolah menengah Penang Free School dari Form 1 sampai Form 6.  Selepas Form 6, saya kerja di kilang perabut selama lebih kurang setahun sebelum dapat sambung belajar di UiTM Seri Iskandar Perak.

Selepas tamat studi, saya dapat kerja sebagai Pegawai Khidmat Pelanggan di Vads Contact Centre. Pada masa yang sama, saya bekerja part time di Golden Screen Cinemas di Queensbay Mall Penang.  Lepas tamat tempoh kontrak, saya ditawarkan jawatan Penolong Pengurus di Golden Screen Cinemas dan bekerja di Gurney Plaza Penang.  Selepas itu, saya ditukarkan di Cawangan GSC di Dataran Pahlawan Megamall Melaka.

Selepas bekerja selama lebih kurang 1 tahun lebih dengan GSC, saya diterima sebagai Penolong Pegawai di Jabatan Kerajaan.  Sekarang saya bekerja di cawangan kecil Bagan Datoh.  Nama Jabatan tak payah la saya ceritakan.  Saya gembira bekerja di sini.  

Sebenarnya kalau diikutkan, memang panjang lagi tapi setakat ini je la ek? huhu..

Beginilah cerita hidupku.

Saya tag 3 orang kat bawah ni:


Wassalam.

-NASZ-


Sila Tekan Like Jika Suka

9 comments:

  1. terima kasih sbb sudi join segmen saya ya ^_^...

    cerita ttg kehidupan awk amat menarik...^_^

    ReplyDelete
  2. Domo Mega: setiap orang ada cerita tersediri...thanx sudi membaca..

    ReplyDelete
  3. nasz, wa sudah join itu budak punyer segmen...kalo lu lajin, lu terjah2 la wa munyer belog...


    http://alieavea.blogspot.com/2011/06/segmen-domo-mega-kehidupan-duniaku.html

    ReplyDelete
  4. dah join jugak..

    http://epalpai.blogspot.com/2011/06/segmen-domo-mega-kehidupan-duniaku

    ReplyDelete
  5. wah begitu rupanya sejarah abg nasz... hahhahah.. dulu dapat tawaran form 6 kat penang free school.. tapi x mo p sebab tukan sekolah budak laki semua.. pompuan sikit je... takut che...hehehe

    ReplyDelete
  6. nk tnyr la. ok x kje dkt GSC tu? ingt nk apply kje dkt sana. tp, mna baik. apply melalui on9 atau amek form? sbb skrg mmg dh xde kje. dulu kje dkt some restoran dkt 1 thun lbh, jdi cashier

    ReplyDelete