KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Tuesday, June 28, 2011

TRANSFORMERS 3 : DARK OF THE MOON

Salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Esok tayangan Transformers 3 bermula. Mesti panggung penuh. Saya pun nak tengok tapi kerja pulak. Huhu... Tapi minggu saya akan balik sebab adik saya ada karnival kat Kem PLKN dia.

Hari Sabtu nanti, saya cadang nak pergi tengok yang 3D nyer. Huhu... Alang-alang nak tengok, biar yang 3D. Baru best. Huhu... Mungkin saya pergi GSC Sunway Carnival Mall.

Memang saya dah tunggu lama sambungan movie Transformers ni. Banyak saya tengok Movie Transformers 1 dan 2. Rasa tak sabar-sabar nak tengok ni. Huhu...

Ada sape-sape nak join saya? Tapi bayar sendiri. Muahaha...

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.2

Sila Tekan Like Jika Suka

2 comments:

  1. yeahhhhhh mlm ni tgk grand premiere :D


    check out my new header, on #Transformers mood~
    http://eleventx.blogspot.com/2011/06/atwr-comic-transformers-dan-blog.html :D

    ReplyDelete