KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Saturday, June 25, 2011

ENTRY SAMPAH KE?

Salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Saya ada terbaca satu entry satu blog ni. Tak payah la bagitau blog mana. Tak nak burukkan orang lain. Entry tu berkenaan entry sampah (tajuknya saya tak ingat...huhu).

Saya tak setuju sebab setiap entry yang ditulis oleh seseorang blogger tu adalah melambangkan keperibadian dia. Entry yang pendek tapi cerita tentang diri sendiri adalah lebih daripada entry yang di copy dan paste bulat-bulat.

Gaya penulisan seseorang blogger ni akan sentiasa berkembang. Korang cuba baca balik entry korang masa mula-mula blogging dulu. Korang mesti rasa nak tergelak kan? Saya mengaku saya sendiri bila baca entry saya masa mula-mula blogging pun tergelak besar saya.

Sekarang cuba bandingkan dengan entry-entry korang sekarang? Ada nampak perbezaan tak? Apa yang saya nak bagitau adalah gaya penulisan kita akan sentiasa berkembang. Tiada entry sampah kecuali entry copy dan paste bulat-bulat.

Apa pendapat korang?

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.2

Sila Tekan Like Jika Suka

9 comments:

  1. sye stju ngn pndapat awk...hehehe..yela...mule2..mmg tak pandai..tpi da lme2..pndai la kn..hehe

    ReplyDelete
  2. bro..yg ni setujuuuuu sgt2. x elok kita hina tulisan org lain kan. melainkan niat dia nak menghina ke..hah tu baru sampah. agak2 entry sy mcm mana ek?sampah jugak ke...bila tgk balik entry sy mula2 dulu, rasa lawak je sbb guna shortform..hee

    ReplyDelete
  3. ye betul tu abg Nasz...setiap hari kita munulis entri dlm blog semakin hari kita menambahkan ilmu serta mempertingkatkan kreativiti kita menghasilkan satu2 entri dalam blog...yana ada byk blog yang mempunyai tema yang berbeza....heheheh

    ReplyDelete
  4. hihi..btol2.. tak elok lah kita nak banding2 kan ngan penulisan kita ngan org len2.masing2 ade kelebihan n keburukan.. keburukan kan tuh, selalu lah kita improvekan.. insyaAllah tak sia2..=)

    ReplyDelete
  5. abby setuju dgn NasZ.entri abby masa mula2 blog dulu macam tak boleh blah!sakit perut ktawa tengok cara abby menulis dulu.

    dan tak baik melabel penulisan org sbg penulisan sampah.kalau sudah sampah dan x suka,x usah di baca.tinggalkan blog itu dan jangan kembali lagi.Tak payah lah kutuk2 org tulis entri sampah ka hapa ka...x baik!

    ReplyDelete
  6. Sapa abg Nasz..? tapi memang nampak r perbezaan nya...diri sy sendiri pun mcam ni jgak...

    ReplyDelete
  7. pernah juga bukak entri lama2...heheh..mmg kelakar dari segi cara penulisan..Alhamdulillah lama2 main elok dan ada imej sendri :)

    entry sampah? hurm...macam awe punya entri pasal diri..so kalu di anggap sampah...awe anggap ianya batu permata sebab ianya kenangan awe :)

    ReplyDelete