Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Monday, June 20, 2011

BLOG SAYA BERAT KE?

Credit Google

Salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Baru-baru ni saya buang beberapa widget yang memberatkan dan melambatkan loading blog saya.  Saya fikir kalau lagi senang blog tu diupload, lagi ramai akan datang. Betul ke?

Saya cuba kekalkan apa yang saya rasa perlu. Tapi saya still rasa macam tak yakin sama ada blog saya ni loading lebih baik atau tidak. Tak nak syok sendiri je. Huhu...

So, nak tanya pendapat rakan-rakan blogger yang budiman dan cantik serta hensem, macam mana tahap ke'loading'an blog saya.

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

11 comments:

  1. nad rasa bila masuk blog ni..tak lah berat sangat kowt nak loading..hehe..sebab guna wi-fi..:)

    ReplyDelete
  2. ye ke? saya mungkin nak buang beberapa widget lagi. tengok la..huhu..thanx..

    ReplyDelete
  3. laju tahap gaban jer ni.. huhu.. guna streamyx kan...

    ReplyDelete
  4. waRDah : terima kasih...nak tengok macam mana kawan2 nak loading..thanx sebab respon..huhu..

    ReplyDelete
  5. MG : laju ek? huhu..guna streamyx ek? huhu.. nak belanja saya makan ek?..hehe..thanx for your respons..

    ReplyDelete
  6. berat wei, 30min aq nk load..haha tipu je.. ok la, xberat pn... kurangkn wiget2 yg xperlu je.. :D

    ReplyDelete
  7. saiazuan: haha..itulah..tengah tengok widget tak perlu..thanx for your respons..

    ReplyDelete
  8. xberat...sbb tu abby selalu lepak kat sini.best!

    NasZ...join lah :
    http://missgaban.blogspot.com/2011/06/update-my-best-angle-contest.html
    tq...

    (link komen masi x menjadi la):(

    ReplyDelete
  9. alhamdulillah tak lama..nak tahu blog berat ke tak...ada cara timbang blog tau..

    ReplyDelete