Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Monday, June 13, 2011

JOM JOIN REVIEW BLOG dan GIVEAWAY by CIK BUBU :D

Kalau korang nak join gak, klik SINI.

Salam sejahtera semua rakan-rakan blogger.

Pagi ini bangun je tido, ngadap netbook dulu.  Tengok blog. Huhu..gila siot. Terjumpa blog Cik Bubu ni.

Berminat saya nak join.  Lagipun dah lama sangat saya tak join sebarang contest or giveaway.  Kelmarin je join segmen abang Ben.

Dah follow : follower ke 894

Like di Facebook : Page dah like dan Gambar dah like serta komen

Kenapa Cik Bubu kena review blog saya?

Jawapannya ialah kerana Cik Bubu kena review blog saya yang Cik Bubu harus mengreview blog saya dan blog saya harus direview oleh Cik Bubu.  Apa yang aku merepek ni?..huhu..Tapi kesimpulannya, Cik Bubu mesti review blog saya. Kenapa? Sebab blog saya mesti direview oleh Cik Bubu. Itulah sebabnya. Hehehe...

Itu je.  Harap-harap menang nombor satu la. haha..

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

2 comments:

  1. hehehehe gelak tak bunyik tapi nampak giegie sy bace entry awak nih ! :D thnks join ! ;) gudluck yee ^^

    ReplyDelete