KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Thursday, June 30, 2011

TIKAM BELAKANG...

Salam sejahtera rakan-rakan blogger semua

Korang pernah kena tikam belakang tak? Saya mengaku saya pernah sampai saya susah nak percayakan orang lain. Memang terasa dan sakitnya memang tak terkata. Tambahan orang tu adalah orang kita paling percaya.

Tikam belakang ni berlaku sebab ada perasaan hasad dengki dan tamak haloba. Ada yang sanggup tikam belakang kawan baik sendiri untuk ke jawatan yang lebih tinggi.

Terfikir gak saya, apa dorang rasa masa menikam belakang kawan baik dorang? Seronok?

Korang rasa la apa dorang rasa sebenarnya?

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.2

Sila Tekan Like Jika Suka

5 comments:

  1. alhamdulillah setakat nie belum pernah kene ag..
    tp asenyer kalau kene, memng xleh nk maafkan kot..
    nk tengok muka pun rasa geram semacam...

    ReplyDelete
  2. susah nk ad trusted friend skrng ni

    http://eleventx.blogspot.com/2011/06/it-may-work-and-may-not-work.html

    ReplyDelete
  3. saya tak pernah kena...
    tapi mungkin orang yang tikam belakang ni ada alasan tersendiri...
    atau pun dieorang memang pentingkan diri

    ReplyDelete
  4. saya x tau saya pernah kena or tak sebab kebnyakan diornag ambil kesempatan atas kebaikan saya terhadap diornag erm sbb tu lah perangai saya berubah skrg.. saya dah mula protes kalau saya x suka hehe

    ReplyDelete
  5. saya x tau saya pernah kena or tak sebab kebnyakan diornag ambil kesempatan atas kebaikan saya terhadap diornag erm sbb tu lah perangai saya berubah skrg.. saya dah mula protes kalau saya x suka hehe

    ReplyDelete