KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Thursday, June 16, 2011

SEGMEN...SEGMEN...SEGMEN...


Salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Sebenarnya saya nak buat segmen lagi tapi ketandusan idea. Huhu...

Segmen yang saya nak buat kalau boleh simple je tak perlu susah-susah.  Tengah mencari idea-idea yang bernas. Huhu...

Nak buat segmen macam abang Ben memang saya tak layak lagi.  Lagipun takut gak tak ada sambutan.  Huhu..

Tapi, Alhamdulillah, setakat ni, segmen saya dapat gak sambutan walaupun biasa-biasa je.  Terima kasih pada blogger-blogger yang terlibat.  Sebab itu, kalau boleh, saya nak buat segmen yang boleh bagi backlink pada blogger-blogger yang sudi layan segmen saya.

Nak sambung fikir balik sambil tengok CSI kat AXN.  Hehe..

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

11 comments:

  1. assalam...

    blh yana join nnt...hheheheh

    ReplyDelete
  2. yana: bleh..tengah fikir segmen yang simple tapi seronok..huhu..

    ReplyDelete
  3. tk prnah wat segmen lgi.. suke join je..

    ReplyDelete
  4. Woww...klu dah buat nanti, jgn lupa tag Yanfie k.. (^^,)

    ReplyDelete
  5. sue : nnt bleh join saya nyer segmen..hehe..

    Yanfie: bleh aje..tapi segmen saya ni simple je..tak perlu tag2..huhu..

    ReplyDelete
  6. azrijohan: tengah pk..huhu..tapi nak buat simple je..

    ReplyDelete
  7. azrijohan: tengah pk lagi..huhu..

    ReplyDelete
  8. nnt kalo ade segmen baru bgtaw la ye. ><

    ReplyDelete