Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Sunday, June 26, 2011

PROGRAM LATIHAN KHIDMAT NEGARA (LPKN)

Salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Tadi saya baru lepas pergi melawat adik lelaki saya yang sedang menjalani Program Latihan Khidmat Negara di Kem Syruz. Gambar kat atas tu adik lelaki saya yang masuk PLKN dan adil perempuan saya.

Masa saya belajar dulu tak ada peluang nak join program macam ni. Masa sekolah rendah dulu saya join Pengakap. Masa sekolah Menengah dulu saya masuk Pasukan Kadet Bersatu Malaysia (PKBM). Tak pernah dapat elaun macam dalam PLKN.

Budak-budak sekarang untung. Adik saya bagitau yang dia makan sehari 6 kali. Masuk PLKN ni boleh belajar berdisiplinkan diri. Saya tengok adik saya dah makin disiplin. Dulu nakal gak dia. Huhu...

Ada rakan-rakan blogger yang ada pengalaman masuk PLKN?

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.2

Sila Tekan Like Jika Suka

2 comments:

  1. dah masuk dah last year..
    best sesangat.. hehe..
    ler.. adk hampa kat kem syruz ka??
    dekat jer dgn umah as nih..

    ReplyDelete
  2. bes woo plkn..
    CN dulu mase plkn hitam teramat tapi sangat2 bes

    ReplyDelete