Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Tuesday, June 28, 2011

SAYA SAYANGKAN BLOG SAYA ... KORANG?


Salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Walaupun header saya biasa-biasa je, background saya tak la cantik sangat, susunan blog saya berterabur, entry yang saya tulis pun tak la bagus dan macam-macam lagi, saya tetap sayangkan blog saya.  Korang boleh kata apa pun. Saya tak kisah sebab blog saya adalah identiti saya. Hehehe...

Kepada Mr. Hacker yang berkaitan, silalah jangan hack dan kacau blog saya. Sebab saya sayang blog saya. Pergilah hack kedai roti ke, kedai jual nasi lemak ke, kedai makan ke, tapi jangan hack blog saya. Please...please...please..Huhu...

Beria-ia saya tulis macam ni, dalam senarai blog nak di hack tu ada ke blog saya? Huhu... Tak tengok pun senarai tu. Blog saya ni walaupun hanya cebisan kecil dalam dunia blogging, taklah sebesar keratan seperti blog Abang Ben dan Cik Epal, tapi blog ni tetap menjadi pujaan hatiku.

Saya sayangkan blog saya walau macam mana pun rupanya.  Korang macam mana plak? Sayang ke dengan blog korang?

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

8 comments:

  1. salam nasz...selamat berkenalan, singgah jenguk2 kwn baru...sy pun syg blog sy...^_^

    ReplyDelete
  2. syg juga blog sndiri!!

    p/s: tryla wat goglogo tu yer..

    ReplyDelete
  3. abg naz......saye pun sayangkan blog sy..walaupun sy tau blog saye patutnye ade kt parit wangi..ngehngeh

    ReplyDelete
  4. mestilaa sayang bro... rasa mcm harta yg tak bernilai sebenarnya...

    ReplyDelete
  5. of course lah syg blog saya..syg lebih dari nyawa sndiri..ceeeewaaahh! :D

    ReplyDelete
  6. betul3..^^ sayng giler dekat blog saya..^^

    ReplyDelete
  7. sy pun syg ngn blog sy.syg tahap dewa tau...hihi--->tahap dewa? ouups tlbh sudah ;)

    ReplyDelete
  8. sayangi blog anda
    busuk2 blog kite pun..ape de hal..
    kite yg tulis..nak bace ..bace..xnak bace..berambos!

    ReplyDelete