Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Sunday, June 19, 2011

BLOGGING GUNA IPHONE 4 OR ANDROID PHONE ...

Credit Google

Salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Saya teringin nak blogging guna phone je. Bukan sebab nak berlagak k? Saya online guna streamyx. Kalau saya balik kampung, memang tak boleh online langsung. Saya ni berhasrat untuk jadi blogger tegar (tegar la sangat..huhu).  Kalau ada phone yang ada aplikasi untuk update blog, senang skit. Huhu...

Credit Google

Saya ada google dalam internet mana jenis handphone yang sesuai. Ada sesetengah blog kata iPhone 4 boleh senang guna untuk blogging.  Ada yang kata phone android lagi mudah.  Saya memang agak kurang sikit tentang teknologi ni. Huhu...

Sesape yang boleh tolong bagi suggestion phone apa yang sesuai untuk blogging pada saya tak? Huhu...

Pening...Pening...Pening...

Wassalam.

-NASZ-

Sila Tekan Like Jika Suka

6 comments:

  1. sye pakai pc n lappy ja..senang puas hehe :P

    ReplyDelete
  2. adwafarahin: skrg saya pakai netbook..cuma bila netbook ni takde, ada gak gadget lain untuk update blog.huhu..

    ReplyDelete
  3. hebat3...^_^

    saya smpai skarang xde hp....ye la kan...bru umur 14...tp mmg patut pun saya xde...sbb saya x reti sgt guna hp...x lyn...smpai skarang masih 'darat' lgi guna hp...terkial-kial...ish3....=_="

    ReplyDelete
  4. Domo Mega : takpe..awak fokus studi dulu..dah keje awak beli satu sebab skrg ni hp pun dah jadi satu keperluan..huhu

    ReplyDelete
  5. saya guna bb torch,slalu view blog guna hp.tp xpnah try post guna hp.blogwalking,approve comment,semua guna hp.stakat ni ok..lg pun memang ada khas mobile application kan.view dia x sama mcm kita blogging guna lappy..

    Android best!terang dan laju sbb ada kwn guna android.tp xtau er lau blogging.

    NasZ meh baca petua nenek...:)
    http://missgaban.blogspot.com/2011/06/petua-nenek.html

    ReplyDelete
  6. BajinganCinta: owh..tapi ada sesetengah blog kata BB susah sebab keypad kecil.susah nak taip. huhu.

    thanx sudi bagi petua.

    ReplyDelete