KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Saturday, June 25, 2011

WINDOW SHOPPING DI MEGAMALL PACIFIC....


Salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Sekarang saya tengah window shopping sorang-sorang kat Megamall pacific Prai. Huhu...Awek pun tak ada. So, sorang-sorang je la. Huhu...

Saja je jalan-jalan kat umah pun bukan ada orang pun. Astro pin takde. Huhu... Teringat masa studi dan keje kat penang duli, selalu gak lepak-lepak kat sini dengan kawan-kawan. Tapi dulu tempat faveret kamo adalah Summit Bukit Mertajam. Sesape yang duk kat penang tau la katne tempat tu. Sekarang ni masih ada lagi tapi tak semeriah dulu.

Tengah boring ni. Nak jalan-jalan dulu la. Sape nak ikut? Sila angkat perut. Huhu..

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.2

Sila Tekan Like Jika Suka

6 comments:

  1. selalu jgk pegi sini sbb barang dy murah.

    ReplyDelete
  2. taun lpas lpas masa bulan posa..kt ctue la kna saman...geram toi....lpas tue xp dh pacific tue...skit atie...

    masa sem 1 dlu ajin gak trun summit...

    ReplyDelete
  3. da lama x mai penang. masa blaja uitm dulu, tmpt ni n summit mmg selalu p..saja window shopping gak. tp summit tu bnyk sgt pendatang la. takutttt

    ReplyDelete