KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Monday, June 20, 2011

SETIAP BLOG ADALAH UNIK ... SEPERTI PEMILIKNYA ...

Credit Google

Salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Bagi saya, setiap blog yang wujud di dalam dunia blogging adalah sangat unik seperti pemiliknya. Kenapa? Sebab setiap dilahirkan dengan keunikan dan kebolehan masing-masing.  Setiap manusia juga mempunyai sifat yang berbeza. Even cap jari pun berbeza bagi setiap manusia di atas muka bumi ni.

Sama juga dengan blog.  Gaya penulisan, penyusunan dan pemilihan warna serta sebagainya adalah berbeza.  Berbeza mengikut keunikan setiap blogger. Inilah keunikan yang ada dalam setiap blog yang telah saya terjah.  Setiap blog mempunyai auranya tersendiri.

So, korang patut bangga dengan hasil blog korang. Sebab blog korang tu unik.

Korang setuju tak?

Wassalam.

-NASZ-

Sila Tekan Like Jika Suka

23 comments:

  1. aq bangga ngan hasil kerja aq sofar, tp xpernah brpuas hati, dan inginkan entry-entry yang meletop.. :D

    ReplyDelete
  2. : : yup . msing2 ad karenah trsndiri ~

    :D

    ReplyDelete
  3. betul..walaupun tema blog sama..contoh blog masakan..walaupun akan ada menu yang sama di setiap blog masakan..tapi masing2 ada cara olahan dan tarikan sendiri :)

    ReplyDelete
  4. setuju, tapi masih belom berpuas hati kot. ish3. ni lah manusia.

    ReplyDelete
  5. btl tu. sbb masing2 antara kita membawa identiti yg tsendiri dlm bblog nie..^^

    ReplyDelete
  6. setuju, setiap blog ada identiti sendiri!!

    hehe

    alien invasion XD

    ReplyDelete
  7. sgt stuju..
    setiap blog tu ada keunikan sendiri dan setiap blog menggambarkan bagaimana perilaku sesorang tu..

    ReplyDelete
  8. setujuuuuuuuuu!! keen suka blog keen.. syg sgt2.. hehee~ ^_^

    ReplyDelete
  9. betul tu bro... setuju sangat... heee (^^,)

    ReplyDelete
  10. sangat-sangat-sangat bersetukong(setuju+sokong).hahahaha :P

    p/s: perosak bahasa la ecadwinkyasha tue.hahaha

    ReplyDelete
  11. ecadwinkyasha: thanx kerana sudi bersetukong..huhu..

    takla..unik tu menarik..huhu..

    ReplyDelete