KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Saturday, June 25, 2011

DOMO...OH DOMO...

Salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Tadi tengah round-round satu Megamall Pacific, ternampak patung Domo yang comel lote. Ada gak belek-belek kepala patung Angry Bird.

Terfikir kalau saya giveaway atau contest, hadiahnya adalah Domo ada orang nak tak? Lama gak fikir. Sampai dekat lama la. Haha...

Dan akhirnya, saya mengambil keputusan untuk membeli 5 patung Domo. Hehe...

Kora g rasa ada tak rakan-rakan blogger nak Patung Domo ni? Ce bagitau.

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.2

Sila Tekan Like Jika Suka

22 comments:

  1. buat lah cntest bang nasz..
    saye nakk huhu
    tapi peliklah.
    knape lah domo ni tbe2 popular

    ReplyDelete
  2. domo :))

    btw , follow awk balek ..

    ReplyDelete
  3. saya nak..saya nak!! huhu :p

    p/s : cute kot

    ReplyDelete
  4. nak!!!!.. selalu tgk org ade patung domo.. sy xpenah ade pun.. hohohohoh.. nk join !! hehehe

    ReplyDelete
  5. sy nakkkk.....cpat skit taw wat GA nie..hehe

    ReplyDelete
  6. dah 2 kali join...tak bertuah hihihi...tak per jangan putus asa join lagi hihihi

    ReplyDelete
  7. NAK!!hihi..mestilah nak.siapa tak nak kan?harap-harap kali ni ina dapat sebab dah 2 kali join,sikit lagi nak kena nombor ina.hehe.

    ReplyDelete
  8. hoho.sapa tak nak rugi..nak9!!:)

    ReplyDelete