KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Friday, June 24, 2011

LIST SEGMEN SIMPLE : SAMBUNG CERITA INI ...



Salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Terima kasih saya ucapkan kepada semua blogger yang sudi join segmen simple merapu saya ni. Niat saya cuma nak tengok betapa kreatifnya rakan-rakan blogger saya. Di samping boleh kenal dengan kawan baru dan mengeratkan lagi tali silaturrahim antara kawan lama.

Segmen simple ni saya buat supaya sekurang-kurangnya blogger-blogger yang aktif dapat saling berblogwalking dengan blogger-blogger yang aktif yang lain (saya pun pening dengan ayat ni..hehe..)

Jom terjah sambil baca entry sempoi daripada blogger-blogger yang join segmen simple saya ni. 

Senarainya:


Wassalam.

-NASZ-

Sila Tekan Like Jika Suka

6 comments:

  1. sume dah kene serang~ macam2 cite ade~ menarik sangat3~
    wink3 >_<

    ReplyDelete
  2. sume pun dah kena serang...

    eiza : tak dpt komen kat entri awak laa... incik google asyik minta password jek dr td...

    ReplyDelete
  3. bila buat ni ? x sempat la.. nk join?

    ReplyDelete
  4. tak ada pemenang ke? umumkan la nak tau jugak...hmmmm

    ReplyDelete
  5. Dah abis terjah dah....kreatif2 belaka korang ni...imaginasi tinggi tul...

    ReplyDelete
  6. bro, tak sempat nak joint segmen semalam bro... huhuhu..

    sorry2 naik kereta kebal bro..

    ReplyDelete