Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Wednesday, June 15, 2011

SEGMEN SAYA, CITA-CITA DAN KERJAYA


Salam sejahtera semua rakan-rakan blogger.

Kali ini nak join segmen ina. kalau korang nak join, klik SINI.

Cita-cita saya dulu mula-mula nak jadi cikgu.  Huhu... Tapi masa tu cita-cita saya dipengaruhi oleh cikgu-cikgu yang ajar saya.  Saya ni kira budak baik la dulu.  Tapi masuk je sekolah menengah, memang saya masih budak baik tapi sebenarnya nakal gak.  Hehe... Dulu duduk dekat asrama dan selalu suka langgar peraturan asrama walaupun saya ni dulu Penolong Biro Disiplin (Pengawas Asrama).

Kerjaya saya? Lepas je abis study kat UiTM Seri Iskandar Perak, saya buat praktikal luaran kat pejabat KWSP Seberang Jaya Penang.  Masa praktikal tu, saya buat keje part time di Golden Screen Cinemas sebagai staf part time.  Lepas tu, dapat keje kat Call Centre TM kat KOMTAR Penang. Keje 6 bulan je, Kontrak. Pastu, dapat keje kat Golden Screen Cinemas sebagai Assistant Cinema Manager dan keje lebih kurang 1 tahun lebih sebelum dapat tawaran keje kerajaan.  Sekarang kerja kerajaan. Huhu...

Perasan tak? Cita-cita saya dan kerjaya saya sekarang langsung tak bertembung. Haha..

Itu je kot untuk segmen ni. Huhu..

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

7 comments:

  1. thanks sebab sudi join..cita2 ina pun lari jauh dari courses yang ina mohon untuk ijazah nanti..pointer x cukup.=)

    ReplyDelete
  2. officially19: ur welcome..hehe..

    ReplyDelete
  3. haha..lebih kurang gak cam sy..dulu,yer2 jer nk jd cekgu sebab minat BM.siap wakel skolah masuk pertandingan debat bagai..dah abes skolah,terus dpt kje bank..plek gak eah..dhla paling tak suke ngan subjek maths n account..cmne lak melekat kje htung duit smpai skarang..huhuu..

    ReplyDelete
  4. Nur Medina : haha..betul3x...apa yang kita rancang tak jadi..tapi benda lain yang jadi..huhu..tapi hidup mesti diteruskan..betul tak?

    ReplyDelete
  5. wah ! keja cinema dulu, boleh tgk wayang free..hihi :D

    ReplyDelete
  6. haha.. biasa la.. walau sebaik mana, duk asrama mesti pernah skali jd nakal.. same la ngan aku..

    ReplyDelete
  7. Fee Hafeezah : yup..hari2 tengok movie sampai nak muak tengok..haha..pastu dapat pass untuk 2 tiket free setiap minggu..jarang guna..selalu guna bila ada kawan nak tengok..tu pun kadang2 tak guna tiket pun..huhu..

    munirah: hehe..setuju2..kat depan cikgu, saya memang baik sampai cikgu tak percaya bila saya "lompat pagar..hehe..

    ReplyDelete