Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Sunday, June 12, 2011

KEPUTUSAN SEGMEN "JOM KONGSI PENGALAMAN SERAM"


Salam sejahtera semua rakan-rakan blogger.

Kali ini saya nak updated keputusan Segmen pertama saya iaitu "Jom Kongsi Pengalaman Seram" yang saya buka untuk sebulan dari 6hb Mei 2011 hingga 6hb Jun 2011.  Terima kasih kepada yang join.  Walaupun sambutan tak berapa memberansangkan tapi saya tetap gembira sebab ada gak yang sudi join.

Di sini saya ingin memohon maaf sebab agak lambat mengumumkan blogger-blogger yang join segmen saya ini disebabkan kekangan kerja kat ofis yang agak bertimbun.  Huhu.. Anyway, terima kasih saya ucapkan kepada blogge-blogger yang sudi join.  Kalau korang nak baca kisah mereka, sila klik link di bawah ye?

1. Cerita seram dariku.. (seram tak?).... betul-betul seram
Daripada : Azman Jaafar

2. PEREMPUAN MISTERI
Daripada : Princess SchaBieber

3. DAUS... DAUS... DAUS...
Daripada : Mohamad Firdaus

Walaupun hanya 3 orang je yang join tapi kisah benar yang dikongsi mereka memang menarik.  Terbaek!!!


Jemput ramai baca dah komen pengalaman dorang k?


Wassalam.


-NASZ-


Sila Tekan Like Jika Suka

1 comment:

  1. thniah sbb awk brjaya wat segmen (^_^)

    cuma cik suha xjoin sbb bru jmpe blog awk hehe nnti len kali cik suha join ye..

    salam kenal

    ReplyDelete