Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Saturday, June 25, 2011

BACK TO AMAZON...

Salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Sekarang tengah jalan-jalan kat Sunway Carnival Mall. Huhu... Macam biasa, sorang-sorang. Tapi best sebab bebas. Hehe...

Gambar kat atas tadi tu saya snap untuk program back to amazon yang dianjurkan oleh pengurusan mall ni.

Ada ramai budak-budak participate. Teringat saya kecil dulu, program macam ni mana pernah participate. Program yang saya participate adalah program perpustakaan bergerak je. Huhu...

Budak-budak sekarang macam-macam program ada. Rasa jeles gak. Tapi bila fikir balik, saya suka program saya lagi klasik. Hehe..

Dulu korang penah participate apa-apa program tak? Tak kira pengakap ke? Kelab buku ke? Huhu...

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.2

Sila Tekan Like Jika Suka

No comments:

Post a Comment