KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Friday, June 17, 2011

KEPALA BESI ...

Credit MARVEL

Salam sejahtera semua rakan-rakan blogger semua.

Entry kali ini ada sikit je kaitan dengan Ironman. hehe...

Tadi masa balik dari Maybank, ternampak pakcik-pakcik, makcik-makcik dan adik-adik sekolah naik motor tak pakai helmet.  Yang ironinya, helmet tu terletak elok je dalam raga.  Dalam hati saya cakap, "dorang ni kepala besi kot?". huhu...

Lepas je fikir macam tu, ada adik sekolah ni tengah nak keluar simpang ke jalan besar.  Kira keluar simpang terus dan tak berhenti dulu.  Saya dengan spontannya terus tekan hon.  Kelam kabut dorang tunggang ke tepi jalan.  Sampai terjatuh dari motor. 

Saya tak berhenti pun.  Bukan berlagak tapi biar dorang rasa sakit tu. Kalau tak, makin menjadi-jadi la dorang.  Dah la tak pakai helmet. Helmet elok je letak dalam raga. Helmet tu untuk perhiasan je kot?

Kira dorang ni berkepala besi sebab kalau eksiden, confirm kepala dorang takkan jadi apa-apa. Dah kepala besi. Even Ironman pun pakai helmet. Kan? Kan?

Wassalam.

-NASZ-

Sila Tekan Like Jika Suka

4 comments:

  1. ironman la sgt sesiapa yg x pakai helmet tu...belagak je lebih...huh...

    silalah join segmen dri saya ^_^

    http://anisaida97-hidupkuduniaku.blogspot.com/2011/06/segmen-domo-mega-kehidupan-duniaku.html

    ReplyDelete
  2. Domo Mega : betul tu..huhu..

    segmen awak tu, saya dah siap draft, tinggal nak tag 3 orang je..jap ek?

    ReplyDelete
  3. huhuhu ^_^

    beres bos!!!hihihi ^_^

    ReplyDelete
  4. Domo Mega : dah hantar..huhu..

    ReplyDelete