Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Thursday, June 16, 2011

INI ABANG BEN PUNYA PASAL LA...


Salam sejahtera semua rakan-rakan blogger.

Saja buat tajuk macam tu. Huhu... sebenarnya lepas je saya join Game Antara Blogger anjuran Abang Ben, komen ke entry datang tak henti-henti. Penat melayan. Actually saya nak ucapkan terima kasih banyak-banyak sebab kerana Segmen Abang Ben, saya dapat kenal ramai kawan blogger baru.

Abang Ben jangan marah ek? Thanks sebab buat Segmen Game tu. Saya seronok main game tu. Memang best.

Sori Abang Ben kalau terasa. Jangan blacklist saya. Saya cuma nak kasi gempak je tajuk tu. Huhu...

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

6 comments:

  1. engatkan ape lah tadi, hehehe..perfect strangers, perfect lah sgt kan ..dah2, tdo..nyte :D

    ReplyDelete
  2. Fee Hafeezah : haha..kasi gempak tajuk tu je..

    ReplyDelete
  3. baik punya manipulate..haha. aku xjoin pun,xsempat..

    ReplyDelete
  4. phycrewz: hehe..tapi isi betul kan?...huhu...

    ReplyDelete
  5. bact.: saya hairan la..kenapa awak perlu keluar statement macam tu. nak kata saya ni feymes, takde langsung. juz hairan kenapa kita tak boleh hormat menghormati. kalau tak suka, tak yah baca. tak perlu tulis komen "sampah" pada saya...

    ReplyDelete