KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Tuesday, June 28, 2011

SEGMEN DAN JOM DAPATKAN 1000 FOLLOWER BULAN INI

Salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Kali ini nak join segmen dan jom dapatkan 1000 follower bulan ini yang dianjurkan oleh Encik Naimul Firdaus. Saya Follower ke 919.

Kalau korang nak join gak, klik SINI.

Apa yang saya mahu? Saya mahu berkawan dengan ramai blogger. Kalau boleh, dan kalau ada yang buat gathering, teringin gak nak pergi. Main bowling ke, tengok movie beramai-ramai ke, dan aktiviti-aktiviti yang boleh merapatkan lagi hubungan kekawanan antara blogger semua. Dengan kata lain, saya nak cari ramai kawan tapi tak nak cari musuh kalau boleh.

Encik Naimul Firdaus ada nyatakan kalau cukup 1000 follower, dia akan beri hadiah. Huhu... Best-best.

Hadiah-hadiahnya:

  • semua penyertaan akan dimasukkan ke dalam senarai bloglist saya yang baru.
  • 20 penyertaan terawal akan mendapat promosi di dalam artikel-artikel saya.
  • 2 penyertaan terbaik akan dapat hadiah misteri
Harap dapat la hadiah daripada Encik Naimul. Huhu... (Dengan muka comel sangat-sangat).

Wassalam.

-NASZ-

Sila Tekan Like Jika Suka

5 comments:

  1. salam..

    macam susah je segmen nih.. kalau nak bagi follower naik sekali ganda tu boleh la bro...

    kesian gak kalo yg baru ade 20 atau 30 follower... kecik hati dorang...

    sekurang2nya dapat naikkan sekali ganda pun kire OK kan bro??

    just pendapat alif je... tak niat nak singguh sape2...

    hukhukhuk..

    ReplyDelete
  2. alif: saya pun join segmen orang je..huhu..

    ReplyDelete
  3. salam singgah, support anda semoga berjaya menuju ke 1k follower...usaha pasti jaya !

    ReplyDelete