KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Friday, June 24, 2011

PETANG INI SAYA BALIK KAMPUNG ... SUNGAI BAKAP, PENANG!!!

Credit Google

Salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Hari ini saya akan balik kampung. Kampung saya di Sungai Bakap, Penang. Huhu.. Balik sampai Ahad je. Dekat sebulan tak balik kampung. Emak saya pun dah telefon tanya.

Di rumah saya memang tak ada internet tapi ada cyber cafe. Cyber cafe ni agak jauh. So, saya nak bagitau saya tetap akan updated blog kesayangan saya ni guna Handphone Android saya je. Hehe...

Saya mungkin nak ronda Batu Feringghi, cari dvd cite korea atau cite yang berkaitan. Memang selalu jalan-jalan sana. Kalau ada duit lebih, mungkin boleh cari barang yang boleh dijadikan giveaway blog saya nanti. Hehe...

Banyak benda nak buat kat kampung tapi rasanya tak terbuat kot? Harap korang doakan saya selamat sampai ke kampung ye? Hehe..

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

5 comments:

  1. safe journey bro..jgn lupe ole2 utk sy.wajib! hehe

    ReplyDelete
  2. nk ikut leh..nk mandi pntai batu feringgi tue..pas tue nk ronda satu penang

    ReplyDelete
  3. i miss penang so much..i was there for a year before i came to the UK...where's ur village is it in balik pulau?

    ReplyDelete
  4. lolll...orang sg. bakap rupanya...adehhh satu kampung rupanya kita...hehehehe...welcome home..char kueh teow kt sg. bakap sdap owhhh

    ReplyDelete
  5. Selamat pulang dan selamat kembali Abg Nasz..

    ReplyDelete