Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Thursday, June 16, 2011

BLOGWALKING GUNA READING LIST DI DASHBOARD JE...


Salam sejahtera semua rakan-rakan blogger.

Saya tahu mungkin ramai dah tahu cara ini.  Saya cuma nak kongsi macam mana saya blogwalking je. Huhu...

Dulu saya suka blogwalking melalui chat box. Tapi selalu jumpa blog scam dan blog yang agak lama tak updated.

So, saya terus amik keputusan untuk blogwalking menggunakan reading list di dashboard. Senang sebab saya boleh terus baca entry latest dan pastinya komen entry dorang.  Pada masa yang sama, saya akan letak link saya supaya dorang tahu apa yang saya nak dorang tahu. Huhu... Cara nak buat link tu, saya bincang dalam post akan datang k?

Kalau nak tengok apa topik hot, saya tengok kat situ gak sebab selalunya topik hot akan ramai blogger-blogger update dalam blog dorang. Huhu...

Sebab tu, saya akan cuba follow seramai mungkin sebab boleh dapat banyak entry-entry latest untuk diblogwalking dan komen.

Ini cara saya. Kalau korang rasa tak bagus, takpe. Saya tak kisah sangat. Huhu...

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

4 comments: