Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Friday, June 17, 2011

KENAPA SEGMEN SIMPLE?


Salam sejahtera semua rakan-rakan blogger.

Kenapa saya suka buat segmen simple? Korang rasa kenapa ek? Hehe..

Saya seorang blogger.  Saya tak nak join segmen yang complicated sebab banyak lagi komen yang saya nak join. Dalam dunia blogging ni, banyak blogger akan buat segmen or GA or Game.

Sebenarnya saya nak jadikan "Segmen Simple" ni sebagai tagline saya.  So, bila blogger sebut "Segmen Simple" ni, dorang akan ingat saya. Huhu... (perasan lak). Mungkin dah ada blogger lain dah buat apa saya nak buat ni tapi saya masih nak buat gak.

Lagi satu, saya tak mampu nak bagi hadiah sebab saya ni tak la banyak duit sangat dan ... sudah semestinya seorang yang kedekut. Termengaku plak...Haha...

Melalui segmen ni, saya boleh ketemukan blogger dengan blogger yang lain dengan list yang buat.  So, korang dapat kawan baru kan? Huhu...

Terima kasih saya ucapkan pada semua yang sudi join walaupun kadang-kadang dorang cakap tak simple pun. Ala...korang bedal je. Haha..

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

5 comments:

  1. simple la ok..
    xde complicted sgt nk join..
    pdhal sume segmn ngn GA ak bedal..hahaha

    miraH suke yg simple..
    hihihi..

    :)

    ReplyDelete
  2. bro, try cek ayat paragraph 3..hahaha..bukan komen, segmen kot..kan? penge'check' tatabahasa.. SEKIAN~ :P

    ReplyDelete
  3. mirah: saya pun suka simple je..hehe...

    Fee hafeezah : dah betulkan..thanx Fee..huhu..tadi masa buat entry ni, saya buat sambil tengok maharaja lawak..huhu..

    ReplyDelete
  4. timekaseh sbb bwat segmen yg simple.
    ahaha. saye suke menjoinkan diri. ~

    ReplyDelete
  5. Aleeyah : thanx sebab sudi join..huhu..

    ReplyDelete