KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Saturday, June 25, 2011

SARAPAN PAGI....

Salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Alhamdulillah. Saya dah rumah dengan selamat. Siap dapat makam sambal tumis daging lagi. Hehe.... Sedap tau...

Bangun awal gak hari ni. Terasa lapar ni. So, saya amik keputusan nak bersarapan roti canai di kedai mamak. Huhu....biasalah. Penang terkenal dengan nasi kandar.

Korang dah bangun blum ni? Isk...isk....(macam saya ni bangun awal sangat..haha). Korang tau tak menurut kata pakar, sarapan pagi adalah menu yang paling setiap hari? Saya pun baru tau.

Sebab pe ek? Pada pendapat saya, sarapan pagi ni adalah sumber tenaga pertama kita hari tersebut. Huhu...

Korang dah sarapan blum ni? Korang rasa sarapan pagi penting? Ce kongsi... Ce kongsi...

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.2

Sila Tekan Like Jika Suka

6 comments:

  1. bestnya balik Penang..rindu kat Cheese Nan Subaidah Sg Dua!

    ReplyDelete
  2. Hari ni sarapan Roti Canai Marvellous.Tukang tebar roti muka macam Black Mentor...kekekeke.Kalau org tanya makan apa,mesti jawab beli roti canai Black Mentor.

    ReplyDelete
  3. kakak pun sukalah roti canai ni..

    pagi ni makan mee aja

    ReplyDelete
  4. Bang.. apa nama kedai nasi kandar tu..?

    ReplyDelete
  5. Leya: terbaik...

    Kak yati: sama la dgn adik..huhu..

    Zul fattah: nasi kandar nasmir..

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete