KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Saturday, June 4, 2011

MINUM AIR OREN TROPICANA TWISTER ... SEDAP WOO!!!

gambar pinjam Google

Salam sejahtera semua rakan-rakan blogger.

Kali ini nak promote skit Minuman Tropicana Twister berperisa Oren. Huhu... Mungkin Nuffnang boleh bagi Advetorial bila saya tulis post macam ni. Haha... Gurau je. Kalau Nuffnang sudi bagi, apa salahnya. Huhu...

Saya mula minum air Tropicana Twister berperisa Oren sejak akhir minggu lepas.  Sebelum itu, saya minum air Oren gak tapi jenama lain.  Minuman ini memang sedap.  Nak lagi sedap, sebelum minum, goncang botol dulu.  Bagi keriuk-keriuk buah oren tu berkecamuk dalam botol tu. Lepas itu baru tuang dalam gelas dan minum. Pergh... Syok habis.

Minuman Tropicana Twister berperisa Oren ini mengandungi Vitamin A+C+E.  So, korang akan dapat 3 vitamin sekaligus dengan minum air ni je. Tak perlu nak cari supplement kesihatan yang lain dah.  Minum Tropicana Twister berperisa Oren je. Huhu.

Sebenarnya saya ada masalah sensitif pada kulit dan cepat gatal.  Bila saya garu, kulit akan pecah dan jadi parut.  Bila saya start minum Minuman Tropicana Twister berperisa Oren ini, kulit saya berparut tu jadi kering dan parut mula hilang.  Berkesan gak la. Huhu.

So, saya galakkan rakan-rakan blogger minum Tropicana Twister berperisa Oren untuk mendapat Vitamin A+C+E dan untuk kulit yang sihat.

Apa korang tunggu lagi?

Wassalam.

p/s: Saya promote air ini bukan sebab Nuffnang Advertorial suruh ek? Saja nak kongsi dengan rakan-rakan blogger.

-NASZ-

Sila Tekan Like Jika Suka

6 comments:

  1. haha .. pernah lyn minum air ni dlm panggung tgk muvi .. best2

    ReplyDelete
  2. alif haris : hehe..memang syok..

    Miecyber : sama la kita..huhu..

    ReplyDelete
  3. suka air ni walaupun sangat manis...heheh...kalu tak lawas awe akan minum air ni dan makan buah2

    ReplyDelete
  4. Hawa : air ni bagus sebab ada 3 vitamin sekaligus. tapi memang manis..huhu..

    ReplyDelete
  5. hu..best minum air buah ni...lazat...kalau tgk entry ni dalam bulan puasa,perghh...

    ReplyDelete