KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Saturday, June 25, 2011

PARANORMAL...

(nota:sepatutnya post ni nak hantar semalam tp masalah internet)

Salam sejahtera semua rakan-rakan blogger.

Saya sekarang tengah rehat-rehat di Hentian Rehat Taiping. Baru je berjaya melepasi jalan kampung sangat gelap dan berliku-liku. Memang sangat bahaya jalan tu. Sebab kalau tengah malam, sunyi dan gelap. Kadang-kadang bahaya sebab banyak lori lalu lalang.

Saja tengah drive dalam mengantuk, terlintas satu tajuk...paranormal. Huhu...seram tak? Saya dah sangat melalui jalan yang gelap dengan kereta dan motor. Seram? Memang la seram. Sape kata tak seram? Huhu... Tapi Alhamdulillah, setakat hari saya dilindungi Allah. Saya bersyukur sangat-sangat.

Saya pernah nenghadapi situasi paranormal ni. Masa zaman sekolah dulu dan universiti. Sekarang pun ada tapi makhluk tak munculkan diri. Huhu... Takut gak la.

Saja je takutkan korang gak. Korang pernah menghadapi situasi paranormal tak?

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.2

Sila Tekan Like Jika Suka

5 comments:

  1. xpenah rasa and xmau nak merasa...hikhik

    ReplyDelete
  2. hoho memang pernah huhu takut lah juga huhu tapi x tau lah paranormal ke x masa tu huhu sebab terdengar suara org menangis di katil kawan kat asrama dulu hu nie yg takut nak cari rumah sewa nie huhu

    ReplyDelete
  3. http://mohamadisamuddin.blogspot.com/2011/06/ana-raffali-lupa-diri-atau-dicemburui.html

    ReplyDelete
  4. kakak pun pernah jugak alami keadaan macam ni, seram memang seram...

    ReplyDelete