KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Sunday, May 6, 2012

PAKAI TOKEN?

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.


Dah lama tak nak naik LRT. Tapi masa beli tiket, dapat token. Terkejut gak sebab dulu dapat tiket. Masa nak masuk kat pintu elektronik tadi pun terkial-kial cari tempat nak masukkan token tu. Rupa-rupanya kena sentuhkan token tu dekat tempat sentuh je.


Hehehe. Terasa diri ini jakun plak.


p/s : Jangan lupa VOTE saya setiap hari untuk Digi WWWOW Award di side bar sebelah


Wassalam.


-NASZ-


Published with Blogger-droid v2.0.4

Sila Tekan Like Jika Suka

5 comments:

  1. wah.. ai baru tau.. nampak sangat dah lama tak naik LRT.. lama sangat..

    ReplyDelete
  2. biasa ler tu nasz......
    masih baru lagi tu......
    senang sikit.... kalau ticket mudah rosak..... jolok2 reject..... token mungkin dpt jimatkan kertas....

    ReplyDelete
  3. hari tu pegi kl tengok dah pakai token memang jakun dah rasa bodoh jerk nak guna...:)

    ReplyDelete
  4. hahahahaa..dunia cepat berubah!
    saya pun sepupu beritahu haritu.selang beberapa minggu lepas saya balik dari KL,sepupu cakap...LRT dah tak pakai tiket.guna token je...siap tanya sepupu,macam mana nak guna token tu.hehehhee

    ReplyDelete
  5. wahhhh baru tahu ni...dah 5 tahun x naik lrt..:p

    ReplyDelete