Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Tuesday, May 22, 2012

SEGMEN : JOM JOIN BLOGLIST FATIN FARINA

Nak join? Klik SINI

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Saya join satu segmen bloglist lagi. Ada blogger yang baik hati ini - Yayah Nasake - selalu tag saya untuk segmen yang dia join. So, kali ini saya pun join sekali untuk support blogger baru yang anjurkan segmen ini.

Segmen ini mudah sangat. So, jom la join ramai-ramai. Meriahkan segmen ini pun bagus gak kan? Boleh kenal dengan blogger baru dan lama.

Tarikh tutup untuk segmen ini, tak tahulah saya sebab penganjur Fatin Farina tak nyatakan pun. Korang tanyalah dia sendiri ye? Hehehe.

p/s : 2 entry berturut-turut segmen, nampak sangat saya tengah 'blank' dan tak tahu nak update entry apa kan? Hehehe.

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

4 comments:

  1. semoga berjaya lagi....rajin nasz!

    ReplyDelete
  2. niera pon ikut join :)
    no idea nak update .. he3 :)

    ReplyDelete
  3. macam best:) nk join lah jugak,,hikhik

    ReplyDelete
  4. hey thnx join..
    seriusly...blog sy bru blh komen..2 yg naif sikit,,,blh tlong ajrkn tak

    ReplyDelete