Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Thursday, May 10, 2012

TIPS UNTUK MUDAH DAPAT IKLAN

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Dalam akhir bulan lepas, saya ada hantar satu ticket kepada pihak Nuffnang bertanyakan tips untuk mudah iklan daripada Nuffnang.


Kemudian, Nuffnang pun jawab ticket saya tu.


So, itulah jawapan a.k.a tips daripada Nuffnang. Tak tahulah nak kata tips pun tak boleh sebab dorang cuma bagitau secara general je. Kalau korang ada persoalan, just hantar ticket kepada Nuffnang. Dorang pasti akan layan balik.

p/s : Jangan lupa VOTE saya setiap hari untuk Digi WWWOW Award di side bar sebelah.

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

5 comments:

  1. HURMM..SAYA MASIH LAGI KABUR TENTANG NUFFNANG NI SEBENAR NYER...

    ERR...CAPS LOCK!SORY....TGH BUAT KEJE!HEHEHEE..

    ReplyDelete
  2. masaalahnya remy nk antar ticket pun tak tahu.....he3....
    buta it sungguh.....

    ReplyDelete
  3. hari tu dah hantar, jawapannya panjang lebar, sebab saya tanya spesifik sikit ahaha :D

    smentara tu, nak ajak sedara Naser join segmen pertama saya, jemput ya! :D

    http://ajamoppical.blogspot.com/2012/05/segmen-saya-nak-lepak-ngan-awak.html

    ReplyDelete
  4. Betullah tu apa yang dikatakan Nuffnang. So nak pastikan relevant atau tak iklan dengan bloh kita, sentiasalah update survey yang dibuat oleh Nuffnang.

    ReplyDelete
  5. Eh,npe Nuffnang jwb dlm BI.sllnye dy akn reply mgikut bhasa yg kita tnye.sbb solehah tau dari blog org pn.tp ble solehah tnye kt Nuff,cme gne BI je.hehe tips nak dapat BE,da dlm blog sy :)

    ReplyDelete