KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Tuesday, May 29, 2012

ANJING LAGI...

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.


LAHAP BAHAM MAYAT



"KLUANG: “Saya hanya meraung apabila melihat abang Mahadi terbujur dalam parit sambil tiga anjing liar sedang lahap membaham kakinya hingga isi paha kanan habis dimakan,” kata adik mangsa, Amanshah Sadri, 25, menceritakan detik memilukan dia menemui jenazah abangnya, pagi semalam.


Dalam kejadian jam 9.30 pagi itu, Amanshah dimaklumkan seorang jiran bahawa abangnya, Mahadi Sadri, 30, yang hilang sejak pagi kelmarin, mungkin berada dalam parit kira-kira 200 meter dari rumah mereka di Batu 54, Jalan Machap-Johor Bahru, di sini.


Amanshah berkata, Mahadi yang mengembala lembu sejak lima tahun lalu, seperti biasa keluar rumah pada jam 9 pagi kelmarin untuk mengawasi 10 lembu miliknya di ladang kira-kira 50 meter dari rumah mereka.


Bagaimanapun, katanya, mereka pelik apabila arwah yang juga anak keempat dalam keluarganya tidak pulang ke rumah pada jam 12 tengah hari."


-myMetro-


Tak sempat baca surat khabar di office tadi sebab busy sikit. Tapi, sempat tengok muka surat depan Akhbar Metro hari ini. Kali ini kes tiga ekor anjing liar baham mayat orang pula. Sebelum ada berlaku kes-kes anjing cederakan manusia. 


Apa nak dibuat dengan anjing-anjing ini ye?


Wassalam.


-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

8 comments:

  1. salam..hey nice blog! follow mine ^_^

    http://penhijaupenpink.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Huh ? Tu anjing gile ke ape.Menakutkan lah.

    ReplyDelete
  3. anjing liar semakin banyak sebab manusia semakin sibuk nak bela anjing,.. kat sekolah akak, time cuti ni ajing melepak kat dataran, malah ada yg masuk kelas..seram takut2 ada kes pula di sekolah nanti..

    ReplyDelete
  4. dulu kecik2 pernah di kejar anjing..hmpir jadi mangsa..err..harus tangkap lah anjing2 ni..membahayakan keselamatan org ramai:)

    ReplyDelete
  5. ada anjing yg ok.. dan ada yg tidak..

    ReplyDelete
  6. salam;
    bukan salah Anjing tu..dah rezeki dia nak makan,lainlah kalau dia mati dibunuh oleh anjing.

    ReplyDelete
  7. anjing liar nie bahaya... remy pun pernah hampir kena gigit dgn anjing liar nie.....
    semakin hari semakin byk......

    ReplyDelete
  8. fobia sebab pernah kena dikejar anjing..:(

    ReplyDelete