Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Monday, May 14, 2012

JANGAN MAKAN MAKANAN SEGERA TAU?

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Dalam entry ni saya, saya ada beritahu mengenai saya dan wife ke Klinik Pakar Wanita. Korang boleh baca di SINI. Kemudian, selepas doktor check, resultnya korang boleh baca kat SINI.

Doktor tak bagi makan makanan segera. Kena makan makanan yang fresh je. So, kempunan la wife saya nak makan ayam goreng McD faveret dia. Tapi takpe, saya boleh tolong makankan kan? Hehehe.

Anyway, next appointment dengan doktor dalam masa dua minggu dari sekarang. Doktor ada bagi ubat vitamin untuk wife saya. Harap tak ada apa yang buruk berlaku. Mohon dijauhkan.

Makanan segera tu maksudnya makanan yang segera dimasak ke? Kalau mee goreng tu cepat masak, tak boleh makan la. Kena tunggu masak lama baru boleh makan ek? Hehehe.

p/s : Terima kasih banyak-banyak kepada kawan-kawan yang sudi VOTE saya setiap untuk Digi WWWOW Award ye?

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

7 comments:

  1. tahniah..kena jaga elok2..make sure wife makan proper.. ambik calcium, multivitamin, iron folic.. at least.. kalau nak tambah extra lagi makan omega 3..

    ReplyDelete
  2. Banyak nak kena jaga nie... Tapi sebenarnya ikut kesesuaian si empunya badan... Makan sikit2 tu boleh kot.... Takut baby mengidam pula..jenuh may ayahnya nak lap air liur baby nanti..hihihihi

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum..
    rupanya dah byk yg citra ketinggalan ye.. dah beristeri en Nasz malah dah nak jadi sang ayah rupanya.. double Tahniah dari akak yer.. maaflah lambat nak wish tapi akak doakan semoga semuanya berjalan dengan lancar dan isteri selamat melahirkan baby yg sihat dan comel nanti..

    ReplyDelete
  4. alahai...suka juga makan ayam goreng mcD tu..so nak kena kurangkan mulai sekarang la ye..? apa pun..harap2 your wife ok la ye :)

    ReplyDelete
  5. nasib bek sy tak suka makan makanan2 segera nie ... ekekeeke.
    tipu je :D
    BTW,jaga mini(bini) elok2 :)

    ReplyDelete
  6. semoga cepat sembuh utk wife anda...

    ReplyDelete
  7. nasz.... time mengandung nie kena jaga betul2.... mkn pun kena jaga....cari yg terbaik utk isteri.....

    ReplyDelete