Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Tuesday, May 15, 2012

DEBARAN PENANTIAN ANAK SULUNG...

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Berdebar rasanya hati ini menanti anak sulung yang bakal tiba. Lambat lagi tapi berdebar gak. Macam-macam muncul di fikiran saya. Mampu ke saya jadi seorang bapa? Mampu ke saya didik anak saya?

Tapi, saya bersyukur sebab Allah kurniakan rezeki awal kepada saya dan isteri saya. Isteri saya dah sibuk baca buku nama-nama yang baik dan dah listkan nama untuk anak kami yang bakal lahir nanti. Begitu terujanya dia. Hehehe.

Saya pula tengah budget untuk beli barang-barang keperluan bayi nanti. Tak lupa juga keperluan isteri saya nanti. Kena juga beli baju yang sesuai untuk dia pakai bila kandungan dia makin membesar. Itu saya tak tahu, kena tanya orang yang lebih berpengalaman nampaknya.

Takpe-takpe. Kurangkan sikit debaran dan teruja ni. Fokus pada yang penting dulu, iaitu isteri saya. Hehehe.

p/s : Masih Teruja lagi ni. Huhuhu.

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

8 comments:

  1. tahniah ye pakcik nasz ..
    pas nie kurang ke tak aktiviti blogging rase2?
    hehe~

    ReplyDelete
  2. tahniah nasz!..:) take care isteri baik2 ye..:)

    ReplyDelete
  3. bagus nasz,,,,
    buat persediaan dari awal.......
    tapi ingat jgn berlebih lebihan......
    buat budget dulu..... hampir nanti baru beli....

    ReplyDelete
  4. huhu.. best nye debaran tu.tahniah bakal menjadi bapa !

    ReplyDelete