KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Thursday, May 17, 2012

MEMALUKAN NEGARA DI LONDON...


Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Semalam ada keluar berita berkenaan laungan Bersih 3.0 di london semasa Perdana Menteri nak memberi ucapan di satu majlis. Makin lama makin kuat sampai Perdana Menteri terpaksa suruh dorang berhenti sebab mengganggu dia berucap.

Kalau tak puas hati pun, tak perlulah sampai memalukan Negara sendiri di Negara luar. Jatuhkan imej Negara di mata dunia. Dorang takpelah, kaya sebab mampu nak belajar di luar negara. Orang macam saya ni, nak pergi honeymoon ke luar negara pun macam dalam mimpi je.

Tak puas hati, buat melalui saluran yang betul. Gunakan akal bukan emosi dan nafsu.

Wassalam.

-NASZ-

Sila Tekan Like Jika Suka

6 comments:

  1. waa, sampai begitu sekali yang terjadi dengan org2 negara kita sekarang.. sangat tidak menyangka. sedihnya~

    ReplyDelete
  2. Memang tak berakal ler sapa yg melaungkan "Bersih" tu.. dah jadi lembu tunggangan Ambiga dan Anwar... nak kata bodoh duk London..

    ReplyDelete
  3. belajar tinggi2...tp otak still mcm LEMBU...haishhh...memalukan negara...dh x taw mna yg benar mana yg salah...egatkan blajar tinggi2 dpt lah berfikir dgn matang....cedeyh nengok org MALAYSIA mcm nie...ambiga dan anwar tepuk tangan je..

    ReplyDelete
  4. protes tak kena tempat.....
    sungguh memalukan.....

    ReplyDelete
  5. adeh, kenapalah mereka tu..walaupun tak suka janganlah menjatuhkan nama negara..jaga nama negara ni...

    ReplyDelete