Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Thursday, May 10, 2012

RISAU SANGAT NI...

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogge semua.

Dua tiga hari ni berlaku sesuatu yang sangat merisaukan saya. Lagi bertambah risau bila saya tak mampu nak buat apa-apa sebab jauh dengan dia. Si dia berada di Klang dan saya berada di Bagan Datoh. Memang setiap minggu saya balik ke Klang tapi sekarang dengan adanya Rondaan 1 Malaysia, saya tak pasti lagi boleh balik minggu ni atau tidak.

Tapi, saya cuba balik sebab risaukan kesihatan si dia. Plan kalau dapat balik minggu ni, nak bawa dia pergi hospital. Tapi, kalau dah sihat, tak perlu rasanya.

Mohon rakan-rakan blogger doakan isteri saya di Klang tu cepat sembuh ye?

p/s : Jangan lupa VOTE saya setiap hari untuk Digi WWWOW Award di side bar sebelah.

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

6 comments:

  1. amin....
    moga kesihatan isteri nasz terpelihara.....

    ReplyDelete
  2. amin....
    moga kesihatan isteri nasz terpelihara.....

    ReplyDelete
  3. insya-Allah, isteri admin akan sihat.. sabar la ya.. dugaan aje ni :) sya doakan isteri admin akn segera sihat

    ReplyDelete
  4. Semoga cepat sembuh.......
    skang ni mmg musim...
    cuaca x menentu lg...

    ReplyDelete
  5. insya-Allah... semoga isteri cepat sembuh...

    ReplyDelete