KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Tuesday, May 22, 2012

ANMUM MATERNA...


Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Baru-baru ini isteri saya beritahu saya yang dia dah beli satu kotak Susu Anmum Materna. Memang niat saya nak beli susu bagi ibu mengandung kat dia sebab dia pun dah mengandung hampir lebih sebulan. Tapi dia dah beli, baguslah.

Saya pun google dalam internet cari tentang Susu Anmum Materna ini. Susu ini ada kesemua keperluan yang diperlukan oleh badan ibu mengandung.  Isteri saya beritahu dia tak ada masalah untuk minum susu ini. Kadang-kadang ada juga ibu mengandung yang tak boleh minum susu. Dorang rasa tak lalu nak minum susu.

Susu Anmum Materna ini isteri kena minum dua kali sehari. Pagi dan Malam. Sekali bancuh kena letak 4 sudu.

Saya terjumpa entry INI yang ceritakan tentang kebaikan Susu Anmum Materna ini. Siap dengan testimonial daripada ibu-ibu yang pernah minum susu ini.

Saya harap isteri sentiasa sihat dan juga bakal anak saya pun sihat gak. Nervous sebenarnya. Hehehe.

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

6 comments:

  1. insyaAllah Nasz... remy doakan semuanya sihat dan baby nanti pun comel dan sihat.

    ReplyDelete
  2. Susu Anmum Materna ni jugak ada dua perisa . Satu susu biasa dan satu lagi susu coklat :') Memang bagus !

    ReplyDelete
  3. bagus..bagus....wife xde masalah kerana en.suami yang tanggung kot segala mual n ngidam2 tu kot....

    ReplyDelete
  4. wah..tahniah..berita gembira ni....susu tu mmg pemes di kal ibu hamil

    ReplyDelete
  5. Insya-Allah... kita doakan yg terbaik... semoga semuanya selamat...

    ReplyDelete
  6. tahniah NasZ & wife..baru je kawen,kan..rezeki cepat dapat baby..ni kira bunting pelamin ler mcm Fasha Sandha..

    ReplyDelete