Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Monday, May 14, 2012

NUFFNANG BLOGGER OF THE YEAR : TOP 50


Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Semalam hari terakhir untuk mengundi bagi Digi WWWOW Award. Terima kasih kepada semua yang sudi mengundi saya walaupun saya ni tak layak pun. Hehehe.

Anyway, tadi saya check di page Digi WWWOW Award ni dan tanpa disangka-sangka, saya berjaya masuk dalam TOP 50 bagi Kategori Nuffnang Blogger Of The Year. Memang tak sangka sebab saya ni cuma blogger kecil je. Takde orang kenal pun.


Tapi berada di bawah sikit la. Takpe sebab ini baru pertama kali saya join program macam ni.

Terima kasih semua rakan-rakan yang undi saya ye? Hehehe.

p/s : Terima kasih kat wife saya juga yang selalu tak lupa nak undi saya dan support saya. Hehehe.

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

12 comments: