Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Tuesday, May 8, 2012

NUFFNANG... BARU TEGUR TERUS DAPAT...


Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Semalam saya ada buat satu entry berkenaan Nuffnang yang semakin kedekut dengan saya, korang boleh baca kat SINI. Selepas itu, tadi saya check akaun Nuffnang saya, terus masuk Buffered Earning a.k.a Campaign baru.


Terima kasih kepada Nuffnang sebab mengambil serius entry saya tersebut. Kalau boleh, bagi la banyak lagi Buffered Earning a.k.a Campaign baru kat blog saya yang lain plak. Hehehe.

Nuffnang dah tak kedekut kat saya sekarang. Terima kasih Nuffnang. Hehehe.

p/s : Jangan lupa VOTE saya setiap hari untuk Digi WWWOW Award di side bar sebelah ye?

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

5 comments:

  1. same la..semalam sume BE da jadi ME..ingt nak bt entry nuff..tapi hari ni bukak je nuff tgk da ade 1 BE masuk..hehe

    ReplyDelete
  2. tahniah tahniah :D nak jugak ahaha

    latest post: http://ajamoppical.blogspot.com/2012/05/rumah-terbalik-dibuka.html

    ReplyDelete
  3. nk merajuk dgn nuffnang jgk la ahakss

    ReplyDelete
  4. bertuah nasz.....
    moga bertambah2 rezeki lepas nie....

    ReplyDelete