Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Saturday, May 12, 2012

BETUL KE?

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.


Tadi saya ada buat satu entry mengenai saya dan wife pergi ke Klinik Pakar Wanita dekat Klang untuk buat pregnancy test. Memang lama betul tunggu sebab doktor tak ada masa tu. Tapi on the way ke klinik.


Doktor sampai dan terus panggil wife saya masuk bilim pemeriksaan. Saya rugi tak masuk sebab dalam bilik pemeriksaan tersebut, doktor buat scanning.


Alhamdulillah. Memang rezeki kami. Menurut isteri saya dalam monitor, memang ternampak satu bentuk yang menunjukkan isteri dan pegnant. Ya, mengandung. Menurut doktor baru dalam 4-5 minggu. Lagi 2 minggu isteri saya diminta untuk datang buat pemeriksaan lagi.


Alhamdulillah. Pasni makin banyak tanggungjawab saya kan? Hehehe.


p/s : Jangan lupa VOTE saya setiap hari untuk Digi WWWOW Award di side bar sebelah.


Wassalam.


-NASZ-


Published with Blogger-droid v2.0.4

Sila Tekan Like Jika Suka

17 comments:

  1. Alhamdulillah.... Tahniah akak ucapkan.... Kena2 jaga extra sikit kandungan sulung di awal kandungan nie...

    ReplyDelete
  2. tahniah ! alhamdulillah . semakin bertambah umat Nabi Muhammad SAW :)

    ReplyDelete
  3. tahniah.. alhamdulilah..hehe..

    ReplyDelete
  4. tahniah abg Naser.. take extra extra good care wife.. 1st time kan wife pregnant??

    tahniah...

    ReplyDelete
  5. "TEMBAK" ANDA :

    http://yayahnasake.blogspot.com/2012/05/segmen-its-you-i-review-you.html

    ReplyDelete
  6. "TEMBAK" ANDA :

    http://yayahnasake.blogspot.com/2012/05/segmen-its-you-i-review-you.html

    ReplyDelete
  7. "TEMBAK" ANDA :

    http://yayahnasake.blogspot.com/2012/05/segmen-its-you-i-review-you.html

    ReplyDelete
  8. tahniah...baby sulong en??
    sronok3...masukkan entry progress baby nty..mesti jd memory sgt2..

    ReplyDelete
  9. tahniah. bakal menjadi seorang bapa.
    lama x jenguk cnie :)

    ReplyDelete
  10. ALhamdulillah.. Tahniah Abg Nasz, bakal menjadi ayah.. huhu..
    lpas ni, sy dpat la anak buah baru..

    ReplyDelete
  11. tahniah nasz.....
    dah jadi bapa ler lepas nie......

    ReplyDelete
  12. Dah sah-sah betul. Menjawab tajuk entri. hehe. Tahniah.

    http://www.untuqsemua.com

    ReplyDelete
  13. congratz Naser & wife, hope klinik pakar klang yg mne?Sy ada pengalaman kat Tee Maternity Hospital - xbest ok. But Razif Maternity Hospital depan HTAR tu mmg sgt la ok. Neway, congratz again!

    ReplyDelete