Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Tuesday, May 1, 2012

DINNER DI JOHNNY'S...

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.


Masa jalan-jalan kat dalam Jusco Bukit Raja tadi, wife ajak makan McD tapi bila sampai McD, ayam goreng habis. Pastu, wife saya ajak makan kat Johnny's Restaurant. So, dinner malam ni saya makan Thai Steamboat Set B dengan Chicken Wing. Air chocolate milkshake.


First time makan kat Johnny's ni. Sedap gak. Lagipun saya ni suka makan tomyam. Hehehe.


Korang dinner apa?


p/s : Jangan lupa VOTE saya setiap hari untuk Digi WWWOW Award di side bar sebelah ye?


Wassalam.


-NASZ-


Published with Blogger-droid v2.0.4

Sila Tekan Like Jika Suka

3 comments:

  1. so far johnny the best,,,,, sebab rasa dia ok dan sentiasa maintain...
    cuma rege dia mahal sikit... nak puas mkn..kena pi buffet steamboat ler....

    ReplyDelete
  2. Saya dan family pun suka makan di Johny's. Makanan sedap, servis cepat dan healthy food...

    ReplyDelete