Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Monday, May 21, 2012

SEGMEN : SAYA BLOGGER AWESOME + COOL

Nak Join? Klik SINI

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Kali ini saya nak join satu segmen daripada Mohd Noor Shawal. Join segmen sebegini dapat bantu saya untuk memperkenalkan blog saya yang tak seberapa ni. Selain itu, saya juga boleh menambah kenalan dengan blogger yang belum saya kenal.

Blogger yang saya kenal tu, bertambah kenal la melalui segmen sebegini. So, korang Blogger Awesome + Cool macam saya tak? Hehehe. Kalau YA, jom join ramai-ramai segmen ni.

Saya tag: remyhazza

Segmen ini tutup pada 30hb Mei 2012.

p/s : Letih drive pagi tadi dari Klang balik ke Bagan Datoh Perak. Malam ini kena kerja lagi. Huhuhu.

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

5 comments: