KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Tuesday, September 6, 2011

"SAYA MINTA MAAF"

Assalamulaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Terasa nak buat entry minta maaf plak hari ini. Mungkin ada yang terasa dengan hasil tulisan saya selama saya berblogging. Lagi ramai saya kenal, lagi senang saya nak buat salah. Saya mungkin ada terlanjur kata kepada sesiapa saja yang terasa hati. Saya mohon kemaafan walaupun raya dah lepas beberapa hari. Hehe.

Bagi saya untuk minta maaf tak semestinya waktu raya je. Sebab waktu raya pun, kita bersalam pun sebab dah jadi kelaziman setiap kali raya menjelma. Bagi budak-budak pun, bersalam semata-mata nak duit raya je.

Bila betul-betul terasa nak minta maaf? Masa kita betul-betul rasa menyesal atas perbuatan kita dan kita bersungguh-sungguh tak nak ulang semula. Bila nak minta maaf? Sudah semestinya bila-bila masa yang kita rasa sesuai. Lagi cepat lagi bagus sebab kita tak tahu sama ada kita akan hidup lagi esok dan hari-hari seterusnya.

Saya di sini nak minta maaf kepada sesiapa yang terasa selama saya berblogging. Maafkan saya ye?

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.4

Sila Tekan Like Jika Suka

12 comments:

  1. saya pon nak mintak maap jugak.. hehe =)

    ReplyDelete
  2. selamat hari raya..minta maaf jugak kalau bagi komen yg extreme dan menyinggung.. :D

    ReplyDelete
  3. Nice!..kdg2 dgn memohon maaf sebegini akan buat kita lebih hati2 berbuat salah pd orgkan,..how nice=)

    ReplyDelete
  4. sy pun nk mntak maaf gak la.. teehee :)

    selamat hari raya naz (mood raya lg ni)

    ReplyDelete
  5. dimaafkan...hehe..w/pun tak de rsenye ada buat salah...
    dah nk minta maaf..layan~~

    ReplyDelete
  6. aah betol tu nasz..
    ana pun mintak maaf selama kita jd jiran ni..mana la tau ada salah silap kot2 nasz terasa ape ke..
    maafkan ana ye :)

    ReplyDelete
  7. samalah..sy pon minta maaf jugak..mana la tahu kan...(^^,)

    ReplyDelete
  8. saya pun nak minta maaf jgk..=)

    ReplyDelete
  9. saya pn nak minta maaf gak la..huuu
    camat ari aye juge!
    huu
    maceh ye...
    sy pon dah masukkan nazs dlm bloglist sy =]

    ReplyDelete
  10. mintak maaf dengan lebih kerap mengurangkan dosa even xdimaafkan pon. :D

    ReplyDelete