KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Friday, September 2, 2011

HADAPI KETAKUTAN SENDIRI...

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Setiap orang ada ketakutan mereka sendiri. Antaranya, ada yang takut ketinggian (macam saya...hehe), ada yang takut darah, ada yang takut perempuan dan macam-macam lagi.

Setiap orang kena hadapi ketakutan kita sendiri untuk terus maju ke depan. Kalau tak, ketakutan tu terus menghantui kita. Hidup kita pun tak aman.

Saya ada beberapa ketakutan yang perlu hadapi sekarang. Sama ada saya menang atau kalah, yang penting saya dah hadapinya. Perkara yang paling susah adalah untuk memulakan langkah pertama dalam menghadapi ketakutan tu. Ada orang orang ambil masa bertahun-tahun untuk memulakan langkah pertama.

Korang ada ketakutan yang perlu dihadapi?

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.4

Sila Tekan Like Jika Suka

4 comments:

  1. takut? stakat ni takde kot..
    cuma bila sebut je @ cerita pasal askar.. tentera.. saya jadi gementar.. tringat kisah silam dalam atm..

    ReplyDelete
  2. ketakutan ek.. entahlah..mcm belum ad lg..

    ReplyDelete