KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Thursday, June 21, 2012

"SAYA TERIMA DIRIMU SEADANYA"

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.


p/s : Harta bukan penjamin kebahagiaan.

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

25 comments:

  1. subhanallah,... tak mampu berkata-kata melihat photo ini.. sungguh menakjubkan,,

    ReplyDelete
  2. So touching... Sedarkah kita tentang itu?

    ReplyDelete
  3. wuwuw T_T syiokknye bercinta hinggah ke hujungnya nyawa:)

    ReplyDelete
  4. stuju2..x semestinye Harta itu penjamin kebahagian.

    ReplyDelete
  5. Senyum...tak perlu kata apa2 ☺☺

    ReplyDelete
  6. tapi tak semestinya berharta tak boleh bahagia.. harta bukan kayu ukur untuk menunjukkan kebahagiaan seseorang..tapi kenapa orang selalu kata..biar miskin asal bahagia..sedangkan dalam masa yang sama kita boleh memilih untuk menjadi kaya dan bahagia..

    miskin boleh bahagia..
    kaya boleh bahagia..
    miskin tak semestinya bahagia
    kaya tak semestinya bahagia..

    harta takde kena mengena dengan bahagia..tapi org selalu buat seolah olah harta tu adalah kayu ukur kebahagiaan..

    maaf kalau ada yang offended..kalau ada orang kata kat saya "biarla aku miskin pun..asal aku bahagia..."
    saya akan rasa orang tu malas berusaha dengan cuba menyandarkan bahawa orang kaya tu biasanya tak bahagia..

    mungkin cuma saya rasa begitu...

    ReplyDelete
  7. mana dapat gambar ni

    dua-dua kena saling menyokong sehidup semati

    ReplyDelete
  8. betul tu:) kalau berharta pun belum tentu bahagia.

    ReplyDelete
  9. sweet je mereka:) btul tu nasz..sy stuju..harta bukan pnjamin kbahgian..

    ReplyDelete
  10. Gambar yang betul-betul simbolik!!!
    Nice!

    ReplyDelete
  11. cinta sejati sukar dicari......
    luahkan kasih mu...... agar sidia mengerti.....

    ReplyDelete
  12. syahdunya tengok, sesungguhnya nilai kasih sayang tu tak termampu dibeli dgn wang ringgit yg bertimbun-timbun

    ReplyDelete
  13. setuju...harta cuma pinjaman semata-mata

    ReplyDelete
  14. salam,,yup betul 2..harta takkan menjamin kebahagiaan...

    mamauni folo sini, ju singgah blog mamauni plak..:D

    ReplyDelete
  15. salam, yup betul tu harta takkan menjamin kebahagiaan kan..

    folo sini, ju dtg blog mamauni..:D

    ReplyDelete
  16. salam...

    tp knp tgn lelaki tu mcm buat gaya pistol ek..hehe

    ReplyDelete
  17. so sweet lah gamba ni..hero and heroin nye cool gitu..tak payah pakai coat dgn gaun ala2 fairy tale..hahaha

    ReplyDelete