KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Thursday, September 29, 2011

KAHWINKAN ORANG TAPI DIRI SENDIRI PUN TAK KAHWIN LAGI...

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Alhamdulillah. Baru selesai menjalankan upacara pendaftaran perkahwinan untuk dua pasangan tadi. Mesti korang hairan saya boleh buat upacara pendaftaran perkahwinan kan? Hehehe. Saya kerja di Jabatan Pendaftaran Negara. So, saya layak untuk mendaftarkan perkahwinan untuk pasangan bukan islam.

Tiba-tiba dorang tanya saya :

"Encik ni dah kawin ke?"

Saya senyum je. Kemudian saya jawab,

"Belum lagi"

Dorang terkejut. Dengan pantasnya saya melarikan diri. Hehehe. Mesti dorang fikir yang saya ni daftar perkahwinan dorang tapi diri sendiri pun tak kawin. Hehehe.

Kantoi sudah.

p/s : Ada orang nak tolong carikan. Hehehe.

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.4

Sila Tekan Like Jika Suka

6 comments:

  1. errrrr
    hahahhaahha
    payah tuuu
    tapi standard la kannn
    hehhehe

    ReplyDelete
  2. Nizam Ijam : dua kali post. haha.

    aimie amalina : biasa je. dah setahun lebih buat daftar kahwin ni.

    ReplyDelete
  3. nak mintak tolong jiran tolong carikan dak ni?? hehe :P






    jiran nasz,
    cik ana :)

    ReplyDelete
  4. anamizu : hahaha.. tak payah la. bleh cari sendiri. atau nnt dia mai sendiri kot.

    ReplyDelete