Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Sunday, September 18, 2011

"SELEKEHNYA..."

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Tengah lepak kat McD Tesco Tanjung Pinang, Penang. Baru lepas menikmati GCB. Sedap. Hehehe. Korang dah makan?

Saya ni bukan seorang jenis pakai pakaian yang grand-grand + pakaian yang nak tunjuk yang kita ada duit. Saya jenis suka pakai yang simple-simple je. Seluar Jeans + T-shirt je + Sandal yang tak bertutup.

Bila saya bagitau saya kerja apa, ada orang tak percaya. Saya bukan orang yang kerja bergaji besar pun. Tapi saya bersyukur saya masih dapat bekerja. Daripada orang yang tak ada dan malas nak cari kerja tapi nak kawin, nak buat guna apa? Loan? No komen. Hehehe.

Cuma ini pendapat saya je. Jangan nilai seseorang dari rupa luaran je. Tak semestinya yang cantik dan hensem tu perangai cantik dan hensem kan? Ada tapi twk banyak dan susah nak cari.

p/s : Akhirnya dapat gak makan GCB lagi. Hehehe.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.4

Sila Tekan Like Jika Suka

4 comments:

  1. muka cantik / hensem tp perangai buruk nk wt ape jugak..
    hati msty mau baik maaa :)

    ReplyDelete
  2. =]
    suke sgt la entri ni
    biar selambee asal berisi! =]

    ReplyDelete
  3. apa ada pada luaran, dalaman yang jadi ukuran =)

    ReplyDelete