KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Thursday, September 15, 2011

HARGAILAH WANITA...

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Sekarang dalam kereta dengan rakan sepejabat on the way untuk ke Putrajaya. Ada taklimat dan sebelah malam ada Majlis Sambutan Hari Raya Aidilfitri. Last minit punga event. Layan je la.

Semua berkumpul kat Ipoh. So, pagi-pagi saya kena turun Ipoh. Parking kereta Kenari kesayangan saya di Ipoh dan konvoi ramai-ramai. Pagi tadi dengar radio Era FM dan tajuk pagi ni tentang "Hargailah Wanita".

Saya sokong tajuk pagi ni. Saya sayang emak saya iaitu seorang wanita. So, kalau nak balas jasa emak saya tu, memang banyak sangat sangat. Apa yang saya mampu buat adalah cuba sedaya upaya untuk gembirakan dia. Nanti saya dah kawin, bertambah la orang saya nak sayang kan?

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.4

Sila Tekan Like Jika Suka

7 comments:

  1. hargailah MK jugak.. hahaha..

    btl tu, wanita ni byk pengorbanannya.. bertarung nyawa demi menyambung zuriat.. huhu

    ReplyDelete
  2. wanitaaaa!
    sebaik kejadian
    perhiasan duniaaaa
    sayangi wanita andaaa =]

    ReplyDelete
  3. wanita..fitrahnya penuh dgn kelembutan.. wasiat Rasulullah, lindungilah wanita kerana ianya insan yg lemah..

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah.. hargailah wanita terutama ibu dan sekiranya telah bergelar suami, hargailah ibu dan isteri ^_^

    ReplyDelete
  5. HARGAILAH WANITA :)
    kalo nasz dah kawen,btmbah lg wanita yg perlu nasz hargai :)


    *jgn lupa jmput ana ;)

    ReplyDelete
  6. sy pun syg mak sy :') & sy bangga jadi seorang wanita..*tetiba..hihi..

    ReplyDelete
  7. Ahem...Ahem...sejak dua menjak sahabat abby ni asyik cer sal kawen...dah sampai seru kuts NasZ kawen? :)

    Tp betul,hargai lah Wanita dalam hidup anda selagi dia ada di dpn mata..:)

    ReplyDelete