Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Friday, September 9, 2011

SEGMEN KHAIRUL ASROL : "JOM JOIN SEGMEN !"


Bloggers without borders are back from their trip! Time to recap!

Have your say, in a united voice.

How Malaysian are you?

Nak Join? Klik SINI

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Rasa macam dah lama tak join segmen atau contest. So, kali ni nak join segmen (atau contest?) yang dihostkan oleh Khairul Asrol. Simple je segmen ni sebenarnya. Cuma kena copy gambar kat atas dan linkkan ke blog dia. Siap.

Tapi saya nak menambah perasa sikit. Hehehe.

Berlari-lari tupai dari pokok ke pokok. Sambil berlari, si tupai melompat riang. Sambil melompat, si tupai berlari riang. Keriangan si tupai berlari-lari dan berlompat-lompat antara pokok ke pokok. Si tupai berasa sangat riang sampai melompat dari pokok ke pokok. Dalam keseronokannya itu, dalam hati si tupai riang tak terkata seperti riang dalam hati yang terlompat-lompat dan terlari-lari.

Tiba-tiba dalam kelompatan dan kelarian keriangan si tupai itu, si tupai itu tak perasan ada buah durian yang sangatlah besar di hadapannya. 

"Pap! Dish!"

Si tupai yang melompat dan melari keriangan itu jatuh ke tanah dengan wajah keriangan tapi kelihatan roh si tupai sedang melompat dan melari dengan keriangan pergi dari situ. Lepas ini, confirm takde apa yang boleh halang dia kan?

Hehehe. Kreatif tak? Kalau letak gambar macam boring je. So, saya buat cerita merapu yang biasa saya buat. So, dapat gak tengok pakwe-pakwe hensem dan awek-awek cun tersenyum walaupun sikit.

Khairul Asrol, saya nak topup tu. Bagi saya semua. Muahaha.

Korang nak topup? Join la. Kalau menang, bagi saya semua k?

Hehehe.

Tarikh tutup: 18hb September 2011.

-NASZ-

Sila Tekan Like Jika Suka

5 comments:

  1. waa. semua tu. kalau abg nasz dpt, kasi sikit tau, good luck ye :D

    ReplyDelete
  2. erm.. cam best je.. maaf Abg Nasz xleh nk join, masih dlam pantang.. haha.. gud luck k..

    ReplyDelete
  3. cam best jer...sis nak join jugak la...hihihi

    ReplyDelete
  4. wah.. dh lama tk join segmen.. mcm menarik ni

    ReplyDelete
  5. hahaha... ko ni macam tau-tau jek yg aku sedang tersenyum... *perasan*

    ReplyDelete